Zo werken wij
Zodra jij je, als adviseur, hebt aangemeld via onze website nemen wij contact met je op voor een kennismakingsgesprek. Daarna activeren wij jouw account en krijg je persoonlijke inloggegevens voor ons Taxatie Management Systeem (TMS). TMS is een door onszelf ontwikkeld platform. Na het inloggen kun je via TMS eenvoudig en snel onze diensten voor je klant aanvragen en de status hiervan volgen. Ook de klant wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de status. Als je met Figlo of Adviesbox werkt, kun je vanuit deze software een aanvraag naar Fitrex sturen.
Kortom: Snel, eenvoudig en transparant
24/7 aanvragen
Via TMS kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week alle diensten aanvragen
Status volgen
Je kunt de status van het hele proces via TMS volgen
Support
Snelle support en ondersteuning van onze medewerkers via telefoon en email
Overzicht
TMS biedt een handig overzicht van al jouw aanvragen
Hypotheeksoftware
Integratie van TMS in hypotheeksoftware zoals Figlo en Adviesbox
Wat gebeurt er na jouw aanvraag?
Klant geeft akkoord
Nadat je de klantgegevens hebt ingevuld ontvangt de klant een digitaal verzoek om akkoord te geven voor de opdracht.
opdracht wordt uitgezet
Als de klant akkoord is, neemt onze backoffice de aanvraag in behandeling en zet de opdracht uit bij de best passende, onafhankelijke specialist in de regio van de klant.
afspraak met klant
Binnen 1 werkdag wordt er door de specialist een afspraak met de klant gemaakt.
status volgen
De adviseur kan de status volgen via het TMS (Taxatie Management Systeem) van Fitrex. De klant wordt op de hoogte gehouden via e-mail.
klant ontvangt rapport
Na het bezoek van de specialist ontvangt de klant binnen 5 werkdagen een digitaal rapport. Na ontvangst van het rapport verstuurd Fitrex de factuur naar de klant.
klant betaalt factuur
De klant kan de factuur direct via Fitrex betalen of binnen 6 maanden bij de notaris.